Dokonujemy okresowego i poawaryjnego sprawdzenia tachografu w naszym warsztacie w Nowym Dworze Gdańskim.

Tacho Tachografy Nowy Dwór Gdański - legalizacja, sprawdzenie, naprawa


Oferujemy:

  • Sprawdzenia (legalizacja) tachografów cyfrowych wszystkich typów
  • Montaż i naprawa tachografów - wszystkie typy
  • Sprzedaż części zamiennych do tachografów cyfrowych
  • Sprzedaż papieru do tachografów cyfrowych
  • Sprzedaż nadajników do tachografów wszystkich typów
  • Odczyt danych z tachografów i kart kierowcy


Dla stałych klientów proponujemy atrakcyjne ceny z możliwością ich negocjacji w przypadku posiadania większej floty pojazdów.


Tachografy Continental VDO:

Dokonujemy okresowego i poawaryjnego sprawdzenia tachografu w naszym warsztacie w Nowym Dworze Gdańskim.

Tacho Tachografy Nowy Dwór Gdański - legalizacja, sprawdzenie, naprawa


Oferujemy:

  • Sprawdzenia (legalizacja) tachografów cyfrowych wszystkich typów
  • Montaż i naprawa tachografów - wszystkie typy
  • Sprzedaż części zamiennych do tachografów cyfrowych
  • Sprzedaż papieru do tachografów cyfrowych
  • Sprzedaż nadajników do tachografów wszystkich typów
  • Odczyt danych z tachografów i kart kierowcy


Dla stałych klientów proponujemy atrakcyjne ceny z możliwością ich negocjacji w przypadku posiadania większej floty pojazdów.


Tachografy Continental VDO:

VDO DTCO 2.1 Active

VDO DTCO 2.1 Active

Większa efektywność floty z nowym tachografem DTCO® 2.1 Active

Większa przejrzystość: DTCO® 2.1 active z funkcją DTCO® GeoLoc
Oprócz tzw. trasy tachograf DTCO ® 2.1 active rejestruje także pozycję każdego uruchomienia / zatrzymania (> 1 minuta). Ta funkcja rejestracji może oczywiście zostać włączona lub wyłączona przez kierowcę w dowolnym momencie, a zatem może być stosowana na zasadzie dobrowolności. W krótkim czasie w TIS – Web® dostępna będzie usługa, za pomocą której użytkownik jest w stanie łatwo wyświetlić i sprawdzić trasy poprzez portal TIS -Web®.

Informacje ogólne: Counter VDO
Zintegrowany Licznik VDO oferuje na prośbę kierowcy szybki przegląd jego bieżących okresów jazdy i odpoczynku. Opcja ta stanowi więc wsparcie poprzez codzienne planowanie tras, czasu jazdy i odpoczynku.

Bardziej efektywny czas jazdy: Zasada 1 Minuty
Skorzystaj z korzyści jakie oferuje zasada 1 minuty. Oszczędź cenne minuty w procesie dystrybucji, w korkach lub w miejscach odpoczynku i zwiększ czas prowadzenia pojazdu.

Większy komfort: Zdalne pobieranie
Legalne pobieranie z karty kierowcy i danych pamięci masowej następuje w pełni automatycznie poprzez GPRS lub WLAN, bez włożonej karty firmy w pojeździe.

Przyszłościowa opcja: Gotowy ITS
Inteligentny System Transportowy (ITS) zapewnia przyszłościową formę mobilności naszych pojazdów. ITS łączy kierowców, floty oraz innych uczestników ruchu, zapewniając skuteczny, bezpieczny i ekonomiczny transport towarów i osób. DTCO ® 2.1 active zawiera już funkcję ITS i dlatego jest idealnym rozwiązaniem dla zarządzania flotą.

Większa ochrona: Manipulowanie
DTCO ® 2.1 active oprócz sygnału prędkości używa drugiego niezależnego sygnału ruchu (IMS). Oprócz tego, rozpoznaje i koryguje za pośrednictwem nowego czujnika prędkości (KITAS II +) zewnętrzne zakłócenia i w taki sposób chroni interfejs między pojazdem i nadawcą sygnału przed manipulacjami.




VDO DTCO 2.2

VDO DTCO 2.2

Nowy tachograf DTCO 2.2 jest kontynuacją 3 generacji tachografu DTCO.

Tachograf DTCO 2.2 wprowadza wiele nowinek technicznych min:

Nowy wygląd panelu przedniego.
Przedni panel został wyposażony w mniejsza ilość przycisków co powoduje ze obsługa tachografu DTCO 2.2 stała się łatwiejsza oraz intuicyjna.
Zmodyfikowana koncepcja bezpieczeństwa obudowy dla tachografu w wersji 2.2.
Od wersji 2.2. obudowa tachografu będzie zabezpieczona przez dwie folie zabezpieczające, oprócz zabezpieczenia fabrycznego.
Ulepszony VDO COUNTER.
Możliwość szybkiego łączenia się ze smartphonem.
Dzięki odpowiedniej aplikacji możemy zarządzać tachografem dzięki naszemu urządzeniu „smart” (tablet, telefon).
Przyspieszony czas pobierania danych z tachografu.
Czas pobierania danych z tachografu został skrócony aż o 30%!
Tachograf został wyposażony w wyświetlacz pozostałego czasu tygodniowej jazdy.
Pozwala to kierowcy w znacznie lepszy sposób zaplanować weekendową pauzę i oddać we właściwym czasie rekompensatę ze skróconego odpoczynku tygodniowego.
Nowy przypadek kalibracji.
DTCO 1381 w wersji 2.2 automatycznie stwarza nowy przypadek kalibracji (6) kiedy funkcja IMS zostaje wyłączona.
Wykonywanie wydruku technicznego po kalibracji.
Jeśli po kalibracji karta warsztatowa zostanie wyjęta, urządzenie automatycznie zaproponuje wygenerowanie wydruku z ostatnimi danymi technicznymi.



VDO DTCO 3.0

VDO DTCO 3.0



DTCO 3.0niesie za sobą przede wszystkim korzystne zmiany dla kierowcy oraz kierownika floty. Nastąpiła również zmiana wizualna samego urządzenia – pierwsza tak duża od początku istnienia tachografów cyfrowych tj. od 2006 roku.

Zmiany, jakie idą za nowym tachografem to:

nowy wygląd:
– zmiana designu, który pozwala już na pierwszy rzut oka odróżnić tachograf 3.0 od wcześniejszych.
szereg udogodnień dla kierowcy w codziennym użytkowaniu:
– nowe przyciski,
– ulepszone wprowadzanie karty (przyśpieszone o 1. minutę),
– komfortowa obsługa DTCO przez zdalne sterowanie ze smartfonu.
ulepszone oświetlenie:
– lepsza integracja z oświetleniem pojazdu,
– czytelny wyświetlacz, również po wyłączeniu zapłonu i w trybie gotowości,
– tachograf rozbudza się włączając podświetlenie wyświetlacza na dwie minuty przed zakończeniem przerwy 45 min (VDO Counter).
zwiększona elastyczność:
– nowy dostęp dla firm do konfiguracji funkcji związanych z flotą/samochodem,
– dostępna opcja umożliwiająca zmianę interpretacji dostępności dla przerwy w prowadzeniu samochodu.
zwiększona wydajność:
– włożenie karty trwa teraz tylko 1,7 sekundy (dotychczas 5,5 s.), dzięki czemu kierowca może w tym czasie np. ustawić lusterka lub siedzenie,
– szybsze czytanie kart,
– szybsze wyjęcie karty,
– zwiększono lokalne wyniki pobierania danych, dotyczących danych prawnych i danych specjalnych VDO.
zmniejszone zużycie energii (mniejsze obciążenie akumulatora)
zmniejszona waga


Tachografy Stoneridge:

Stoneridge SE 5000

Tachograf Stoneridge SE 5000

Tachografy cyfrowe Stoneridge SE 5000 dostępne są m.in. w wersjach:

v 7.3 Exakt;
v. 7.4 Exakt Duo;
v. 7.5 Exakt Duo2.

Modele te różnią się i warto przyjrzeć się udogodnieniom, które oferuje każdy z nich.

Stoneridge SE 5000 v 7.3 Exakt

Stoneridge SE 5000 v 7.3 Exakt



W tachografach tych (w stosunku do wcześniejszych wersji) zmieniono symbole przycisków, dzięki czemu stały się bardziej intuicyjne:

klawisz „Enter” został zamieniony na „OK”;
zamiast klawisza „X” mamy cofającą się strzałkę.

Kolejne zmiany widoczne są w:

uproszczeniu wpisów manualnych;
skrócony czas logowania — z 40 s. na 20 s. przy wkładaniu karty i 10 s. przy wyjmowaniu jej;
ikony są duże i czytelne;
możliwość wydrukowania czynności wprowadzonych manualnie, przed zaakceptowaniem ich w tachografie — umożliwia to sprawdzenie ich poprawności;
czynności wprowadzane są w czasie lokalnym;
tachograf po zatrzymaniu pojazdu przełącza się na „odpoczynek” zamiast na „inną pracę” — służy to ułatwieniu pracy kierowcy i likwiduje ryzyko błędów.


Tachografy te pozwalają na zaoszczędzenie nawet 50 min jazdy dziennie: kierowca prowadzi, a tachograf rejestruje odpoczynek — reguła 1 minuty, wprowadzona od 2011 roku. Dodatkowo posiada on niewymienną baterię podtrzymującą pamięć wewnętrzną, dzięki czemu można oszczędzić.

Tak jak w poprzednich modelach mechanizm wkładania kart pozbawiony jest skomplikowanych systemów, które mogą generować koszta przy zepsuciu.

Stoneridge SE 5000 v 7.4 Exakt Duo

Tachograf Stoneridge SE 5000 v 7.4 Exakt Duo

W v 7.4 Exakt Duo do reguły jednej minuty został dodany unikalny system DDS — Wspomagania Decyzji Kierowcy. System ten wylicza:

czas jazdy;
przerwy w jeździe;
odpoczynki dobowe;
odpoczynki tygodniowe;
czas pracy kierowcy;
czas jazdy tygodniowy oraz dwutygodniowy.

Jak w poprzednich modelach brak jest tutaj wymiennych baterii, które mogą generować dodatkowe koszta. Wpisy manualne są proste oraz intuicyjne, a narzędzia szkoleniowe wraz z instrukcją obsługi dostępne są bezpłatnie online.

Stoneridge SE 5000 v 7.4 Exakt Duo2

Tachograf Stoneridge SE 5000 v 7.4 Exakt Duo2

Wersja v 7.4 Exakt Duo2 tachografu Stoneridge SE 5000 została udoskonalona o lepszy sposób pomiaru pracy kierowcy, dzięki czemu ryzyko grzywny zostało pomniejszone. Przy pracy z tym tachografem łatwiej jest również zaplanować tydzień roboczy.

Reguła 1 minuty, tak jak i w pozostałych modelach, pozwala na lepsze rozplanowanie drogi, dodatkowo kierowcy są lepiej poinformowani o czasie swej pracy.

Tachograf ten oferuje m.in.:

udoskonalone obliczanie czasu w trybie „Dostępności”;
blokadę, która chroni podejrzeniem danych przez niechciane osoby;
obliczanie czasu pracy oraz odpoczynku;
pomoc w utrzymaniu ustawodawczych godzin pracy kierowców;
szybki czas pobierania informacji;
możliwość pobrania danych do analizy przez odpowiednie oprogramowanie;
warianty dla ciężkich oraz lekkich pojazdów;
najwyższej jakości czytnik kart, który nie posiada mechanizmów skłonnych do awarii;
możliwość ręcznego wysunięcia karty w przypadku jej utknięcia;
ułatwiony system uzupełniania rolek papieru do drukowania;
darmowe szkolenia online oraz aplikacje wspomagające kierowcę.

Tachograf cyfrowy EFAS-4SE


Tachograf cyfrowy EFAS-4SE


EFKON wyznaczył nowe techniczne standardy tachografów cyfrowych wprowadzając tachograf EFAS. EFAS został zaprojektowany z myślą o maksymalnej przyjazności dla użytkownika, a w codziennym użytkowaniu odznacza się nadzwyczajną wydajnością. Odczyt i wydruk jest szybki i oszczędza czas użytkownika. Niepotrzebne i uciążliwe oczekiwanie kierowcy, firmy, warsztatu czy służb kontrolnych zostało zredukowane do minimum.

Zgodność z regulacjami

Działanie tachografu EFAS jest całkowicie zgodne z regulacją EU 1360/2002 oraz normą ISO 16844. Tachograf monitoruje takie elementy jak:

czas prowadzenia
przerwy kierowcy
przebytą drogę
prędkość pojazdu
praca drugiego kierowcy

Dane zapisywane są na karcie chipowej oraz wewnętrznej pamięci tachografu.
Specjalne zdarzenia takie jak przekroczenia prędkości, brak lub uszkodzenie karty oraz próby manipulacji są wykrywane i zapisywane automatycznie.
Pamięc wewnętrzna ma pojemność wystarczającą do przechowania danych o czynnościach z okresu do 365 dni.

Dane o urządzeniu

Tachograf EFAS posiada dwuliniowy wyświetlacz LCD, dwa sloty dla kart kierowców, zewnętrzny interfejs z przodu służący do kalibracji oraz pobrania danych, moduł drukarki oraz 6 klawiszy operacjyjnych. Może być zainstalowany w standardowym slocie stereo pojazdu. Komunikaty ostrzeżeń mogą być wysyłane zarówno wizualnie jak i dźwiękowo. Opcjonalnie EFAS może zostać wyposażony w komunikacyjny port podczerwieni.

Podsumowanie

szybki odczyt karty kierowcy poprzez intefejs umieszczony na przednim panelu urządzenia
szybki odczyt danych z wewnętrzenej pamięci tachografu
szybki wydruk danych
przyjazne i proste menu
wymiana modułu drukarki odbywa się bez demontażu urządzenia oraz bez ponownej kalibracji
ściąganie danych z masowej pamięci urządzenia możliwe przez RDD (zdalne pobieranie danych)
ostrzeganie o przekroczeniu prędkości jeszcze przed jego zarejestrowaniem
zapisywanie obrotów silnika (opcjonalnie) poprzez wejście impulsowe lub przez szynę CAN
dzienny licznik kilometrów
precyzyjny zegar (dokładność < 2 s/dzień)
automatyczne dostosowanie do czasu letniego/zimowego
opcjonalny moduł komunikacji podczerwieni
wybór 22 krajów europejskich, (możliwość ściągnięcia innych krajów)
wytrzymała przednia szybka tachografu
możliwa rejestracja dodatkowych dwóch sygnałów
alarm dźwiękowy (może zostać wyłączony)
różne kolory wyświetlaczy oraz podświetleń klawiszy
automatyczne rozpoznawanie języka posiadacza karty
optymalna czytelność wyświetlacza z powodu ciągłego wyświetlania tekstu


Nowa wersja tachografu, oznaczona literami SE to między innymi:

iCounter ? zintegrowany licznik
jeszcze szybsze pobieranie danych i czytanie kart
usprawnione wpisy manualne
jeszcze większa niezawodność




Inne urządzenia

Urządzenia do pobierania danych

Urządzenia do pobierania danych

Tachodrive 5



TachoDrive5 (TD5) to profesjonalne urządzenie nowej generacji, służące do pobierania, analizy i archiwizacji danych z tachografu cyfrowego oraz karty kierowcy.

TachoDrive5 umożliwia pobranie danych z karty kierowcy, bezpośrednio (wbudowany czytnik kart) lub pośrednio poprzez złącze przednie tachografu, oraz z pamięci masowej tachografu (poprzez załączony kabel).
Pobrane dane można błyskawicznie przeanalizować,* a wyniki analizy wyświetlić na wbudowanym wyświetlaczu LCD.

TD5 w zależności od zamówionej konfiguracji, może być wykorzystywany przez:

- firmy transportowe,
- służby kontrolne (np.: Policja, Inspekcja Transportu Drogowego, Straż Graniczna),
- serwisy tachografów.

TachoDrive One

tachodriveone



TachoDrive ONE to najnowsza wersja profesjonalnego klucza do poboru danych z tachografu / karty - TachoDrive, który wraz z dołączonym oprogramowaniem TACHOMATT Yellow Light *, pozwala spełnić ustawowe wymagania dot. poboru i przechowywania danych.
Nowy TachoDrive ONE dostępny jest w dwóch wersjach: STD i EX.

Wersja EX szczególnie zalecana jest dla:

służb kontrolnych,
warsztatów,
osób które chcą mięc większą kontrolę nad pobieranymi danymi.

Dzięki wprowadzonym zmianom, użytkowanie klucza staje się jeszcze prostsze i efektywniejsze

Akcesoria

Akcesoria

TachoDrive TIMER


TachoDrive TIMER to „stoper” sprzężony z tachografem.
Przeznaczony jest do tachografów cyfrowych wykorzystujących tzw. „regułę 1 minuty”.
Umożliwia wykonanie chwilowych podjazdów bez zarejestrowania czynności jazdy w tachografie.
Z urządzeniem TachoDrive TIMER kierowca wie dokładnie, kiedy powinien zatrzymać pojazd i przełączyć tachograf na odpoczynek.
Jak podają producenci tachografów*, pozwala to zyskać nawet do 45 minut czasu dodatkowej jazdy w ciągu doby!



DTCO® SmartLink




SmartLink DTCO za pośrednictwem bezprzewodowej komunikacji bluetooth pozwala na połączenie z urządzeniami elektronicznymi, takimi jak smartphone, tablet. Poprzez stałą komunikację SmartLink zlicza czas pracy kierowców, w oparciu o Rozporządzenie (WE) 561/2006, co pozwala kierowcy uniknąć nieświadomego przekroczenia norm czasu pracy oraz odpoczynków. Program zainstalowany na ww. urządzeniach ma za zadanie nie dopuścić do błędnych wyliczeń kierowcy, co w konsekwencji prowadzi do wysokich kar finansowych dla osób zarządzających, przedsiębiorców oraz kierowców.

Dzięki SMART LINK dokonasz analizy:

Jazdy ciągłej
Czasu do końca okresu jazdy ciągłej
Czasu trwania następnego dziennego okresu jazdy
Czasu trwania następnej pauzy
Pozostałych rozszerzeń dziennego czasu jazdy (x2 w tygodniu)
Pozostałych redukcji dziennego odpoczynku (x3 w tygodniu)
Sumy czasu przed rozpoczęciem kolejnego okresu jazdy
Pozostałego czasu do następnej przerwy na odpoczynek
Pozostałego czasu do końca przerwy

Wyliczenia dziennych zdarzeń:

Pozostały czas do następnego dziennego okresu odpoczynku
Pozostały bieżący dzienny czas jazdy (9h, x2 - 10h)
Czas trwania następnego dziennego odpoczynku (9h, 11h, 3h+9h)

Wyliczenia tygodniowych zdarzeń:

Czas trwania następnego tygodniowego okresu odpoczynku
Skumulowany czas jazdy w poprzednim i obecnym tygodniu
Pozostały czas jazdy w bieżącym tygodniu
Pozostały czas do następnego tygodniowego okresu odpoczynku
Otwórz kompensacje w pierwszym tygodniu
Otwórz kompensacje w drugim tygodniu
Otwórz kompensacje w ostatnim tygodniu